Ogłoszenie

UWAGA!!
Jeśli ktoś posiada następujące Juniorskie tlumaczenia: Love or bread - Odcinek 1 i 2, Queen's - Odcinek 2 Silence - odcinki 1-4, The Lawyers of The Great Republic Korea - odcinki 1-6, Koko wa Greenwood - odcinek 6, Brother Beat - odcinek 1, 3, i Saru Lock - odcinek 1 i 2 Proszę zglosić się do mnie za pośrednictwem forum lub drogą mail'ową: milutka@onet.eu

#76 2011-04-06 18:52:48

 Shizu

Juniorek

4701428
Zarejestrowany: 2010-09-22
Posty: 16
Punktów :   

Re: Zabić, przelecieć, poślubić ;D

Kamakari Kenta - poślubić
Kamiki Ryūnosuke - przelecieć
Kaname Jun - zabić

To ja daję panów z wczorajszego programu Oh! My School xD
Yoseob
Simon D
Kikwang

Offline

 

#77 2011-04-06 20:11:39

 Ninika

Juniorek

245947
Zarejestrowany: 2010-08-11
Posty: 469
Punktów :   

Re: Zabić, przelecieć, poślubić ;D

Yoseob zabic~
Simon D przelecieć xD
Kikwang poślubić^.^

To teraz moje propozycje:
Kamakari Kenta
Kamiki Ryūnosuke
Kaname Jun

Offline

 

#78 2011-04-07 17:43:44

kamira93

Użytkownik

35534796
Zarejestrowany: 2010-09-18
Posty: 200
Punktów :   

Re: Zabić, przelecieć, poślubić ;D

Kamiki Ryunosuke - poślubić
Kamakari Kenta - przelecieć
Kaname Jun - zabić ( wybacz i tak Ci kocham )

uważałaś że wcześniej było trudno ?? to zobaczymy co powiesz teraz xDD
Lee Joong Moon
Lee Jun Ki
Lee Min Ho


cheot nune piri kkochyeo neowa na
love me love me love me
love me love me baby
eunmilhi jugobatneun mesiji
tell me tell me tell me now
namjadeul chim heullimyeo neoman bwa

Offline

 

#79 2011-04-07 19:39:58

 Ninika

Juniorek

245947
Zarejestrowany: 2010-08-11
Posty: 469
Punktów :   

Re: Zabić, przelecieć, poślubić ;D

Wiesz, na poczatku sobie pomyślałam "Ach, pierwszego z nich nie znam, to pójdzie z górki", ale weszłam sobie na drama@deep, spojrzałam na tego chłopaka i pomyślałam "Oj tak łatwo nie bedzie." I serio, jest cieżko.
Lee Jun Ki oczywiscie poślubić, z tym nie mam problemu, ale co z reszta.
Lee Joong Moon, kurcze, nawet jeśli chciałabym obejrzeć z nim jakąs dramkę, to nie dam rady, bo albo jedna jest tłumaczona, albo ma ponad 100 odcinków! Dobra, zabić.
Lee Min Ho przelecieć~

Offline

 

#80 2011-04-17 18:18:49

kamira93

Użytkownik

35534796
Zarejestrowany: 2010-09-18
Posty: 200
Punktów :   

Re: Zabić, przelecieć, poślubić ;D

możesz dodać jakiś chłopców bo tak czekam i czekam aż coś napiszesz


cheot nune piri kkochyeo neowa na
love me love me love me
love me love me baby
eunmilhi jugobatneun mesiji
tell me tell me tell me now
namjadeul chim heullimyeo neoman bwa

Offline

 

#81 2011-04-21 17:47:06

 Ninika

Juniorek

245947
Zarejestrowany: 2010-08-11
Posty: 469
Punktów :   

Re: Zabić, przelecieć, poślubić ;D

Ach, przepraszam, zapomniałam o tym! I dlatego tak stanęło... mój błąd, mój błąd. Już daję~
Hmm...
Kitayama Hiromitsu
Kobayashi Yūto
Koike Teppei
Jeszcze raz bardzo, bardzo przepraszam!

Offline

 

#82 2011-04-23 23:13:45

Malwina

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-04-21
Posty: 2
Punktów :   

Re: Zabić, przelecieć, poślubić ;D

Mam nadzieję, że ta gra jest jeszcze aktualna.To mój pierwszy post na forum.
Kitayama Hiromitsu - zabić
Koike Teppei - przelecieć
Kobayashi Yuto - zdecydowanie poslubić.

A to moje propozycje;
Ji Hyun Woo
Vic Zhou
Han Geng.

Offline

 

#83 2011-04-24 08:59:10

 Ninika

Juniorek

245947
Zarejestrowany: 2010-08-11
Posty: 469
Punktów :   

Re: Zabić, przelecieć, poślubić ;D

Aktualny, aktualny~~ Już nie mogłam sie doczekać kiedy ktoś odpisze, Dziękuję~~

Ji Hyun Woo przelecieć~
Vic Zhou zabić xD
Han Geng poślubić~ hihi

Moje propozycje:
Miura Haruma
Miura Shōhei
Miura Yū

Offline

 

#84 2011-04-24 19:18:32

kamira93

Użytkownik

35534796
Zarejestrowany: 2010-09-18
Posty: 200
Punktów :   

Re: Zabić, przelecieć, poślubić ;D

Miura Haruma - oczywiście poślubić xD
Miura Shohei - przelecieć
Miura Yuu - zabić

Lee Min Ki
Lee Philip
Lee Seung Ki


cheot nune piri kkochyeo neowa na
love me love me love me
love me love me baby
eunmilhi jugobatneun mesiji
tell me tell me tell me now
namjadeul chim heullimyeo neoman bwa

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
jak zwalczyć czarne glony w akwarium opowiadania erotyczne mama z syna hcg odblok po enantanie pakistanie religa Numery tel.kom.nastolatek.