Ogłoszenie

UWAGA!!
Jeśli ktoś posiada następujące Juniorskie tlumaczenia: Love or bread - Odcinek 1 i 2, Queen's - Odcinek 2 Silence - odcinki 1-4, The Lawyers of The Great Republic Korea - odcinki 1-6, Koko wa Greenwood - odcinek 6, Brother Beat - odcinek 1, 3, i Saru Lock - odcinek 1 i 2 Proszę zglosić się do mnie za pośrednictwem forum lub drogą mail'ową: milutka@onet.eu

#1 2011-10-30 00:15:16

 NyappyMiyu

Nowy użytkownik

31750854
Zarejestrowany: 2011-04-26
Posty: 1
Punktów :   
WWW

Witam wszystkich dramoholików! :D

Miyu desu! :D Hajimemashite :3
Na forum zarejestrowałam się już jakiś czas temu, ale teraz znalazła mi się chwilka na przedstawienie się.
Na imię mi Paulina, lecz większość znajomych mówi na mnie "Miyu", zamieszkuję Wrocław i uczęszczam do klasy II gimnazjum, JESZCZE nie studiuję XD .3. Swoje zainteresowanie Japonią rozwijam od lat pięciu. Z początku siedziałam tylko w M&A, ale od bodajże trzech lat mam styczność jedynie z dramami oraz japońską muzyką (J-pop i J-rock) ^^ Ostatnio wzięłam się za parę koreańskich produkcji i zaczęłam słuchać nieco K-pop'u (a myślałam, że nigdy się nie przekonam XD) :3 Ogólnie, uwielbiam Azjatów, dramy, J-rock, koncerty oraz język japoński! Kocham swoje zainteresowania, jestem z nich dumna i rozwijam je wciąż. Miło mi poznać użytkowników forum! :3

I... jeśli są jakieś pytania, to... to proszę śmiało pytać XD OSU! Skończyłam *O*

Ostatnio edytowany przez NyappyMiyu (2011-10-30 00:19:58)

Offline

 

#2 2011-11-05 00:59:27

ana3.33

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-08-12
Posty: 281
Punktów :   

Re: Witam wszystkich dramoholików! :D

Witam cię serdecznie i życzę ci miłej zabawy na naszym forum ^^


http://a.imageshack.us/img808/6134/lny110.pnghttp://i38.tinypic.com/2dj2mio.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora